wtorek, 19 lutego 2013

http://bustedhalo.com/dailyjolt/lent-2013-february-19

Give the respect u want to receive; embody the grace u hope to encounter; and help others with no expectations whatsoever. — Newark Mayor Cory Booker (via Twitter @CoryBooker) 


FAST from being disrespectful to anyone you encounter today.
PRAY that every experience today is an opportunity for you to exercise respect, grace, and charity.
GIVE unconditional love and kindness to someone who challenges you today.

Moze znajde troche czasu aby przetlumaczyc w pracy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tylko tyle dzisiaj rano - wycielam sobie to na blog, aby pomyslec o tym w drodze do pracy. Intencja, intencja! Dzis bedzie trudny dzien, bo musze zdazyc z biegiem i ze spotkaniem wieczornym, a ludzie -nie-na-diecie siadaja tez do posilkow z rodzina.:)

Nie mam wyjscia - czlowiek uwazny i zyjacy szczesliwie ma malo czasu na telewizje. Poszla w odstawke. A poza tym strasznie mnie te wiadomosci ostatniego czasu zirytowaly.  Bo ile mozna sluchac o tym ze 4,200 osob na luksusowym statku nie mialo toalet i pradu. Tak, ja wspolczuje tym ludziom, chcieli miec fajne wakacje a statek sie zepsul. Wiem , rozumie jak nam ludziom przyzwyczajonym do luksusow ( kazdy czlowiek z dostepem do czystej wody , ogrzewania i elekrycznosci to czlowiek luksusu) jest trudno zniesc te kilka dni nie-wygodnosci. Wiem , bo raz po raz tracimy tutaj na koncu osiedla prad i czasem  i(O ZGROZO!!!) trzeba bylo wytrzymac tydzien w zimnie albo i w upale. Sama musialm walczyc ze swoja irytacja i arogancja.

 Ale, ale perspektywe trzeba miec - codziennie 2,500,000,000 ludzi nie ma czystej wody i zadnych toalet. Nie przez 4 dni. Przez cale zycie. Tego nie ma w wiadomosciach. Jest natomiast statek . Caly czas. Wiec TV zostala wylaczona, na korzysc naszego publicznego radia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz