poniedziałek, 16 lipca 2012

Dzien 189

Jak to w uwaznym zyciu bywa (co mnie zupelnie juz nie dziwi) dzis natychmiast nadarzyla sie okazja do podzielenia sie informacja o tym "growth mindset" 
(nastawieniu na rozwoj?) . W odpowiedzi dostalam ta historie
http://betterlifecoachingblog.com/2010/08/16/the-elephant-and-the-chain-whats-holding-you-back/

W wielkim skrocie po polsku - trenerzy zakladaja mlodym sloniom lancuchy aby uniemozliwic im ucieczke. Kiedy taki zniewolony slon dorasta mimo ze fizycznie jest zdolny aby rozerwac te lancuchy jednym ruchem, nie pomysli nawet o tym - bedzie trwal w tym zapamietanym z dziecinstwa zniewoleniu. Problemem tego nieszczsnego slonia jest jegowyuczona bezradnosc,  jednym slowem jego umysl, jego przekonania.

 Dlugi dzien dzisiaj - mimo tego ze tyle sie dzialo po tym moim urlopie - zachowalam duzo spokoju wewnetrznego. Po pracy zdazylam jeszcze na Claudii zajecia - to juz Yoga II ktora zmeczyla mnie wiecej niz dlugi bieg.


Myslac o wczorajszej notce znalazlam niespodziewanie odpowiedz na nurtujace mnie od jakiegos czasu pytanie - co stalo sie ze jestem mentorem dla wielu ludzi i w pracy i poza praca , a sama nie mam przyjaciol ktorzy byliby dla mnie mentorami. Co sie stalo? Alez to oczywiste. To moj olbrzymi problem z proszeniem o pomoc - gorzej, problem z przyznaniem sie przed sama soba ze takiej pomocy potrzebuje. I tak dzis sapiac na tej jodze, w ktorej nijak nie moglam zsynchronizmowac oddechu z cwiczeniami ( przypomnijmy sobie ze to Yoga II :) uswiadomilam sobie niezwykle jasno ze ja potrzebuje pomocy w odseparowaniu moich emocji od jedzenia. Coz jedni radza sobie ze stresem alkoholem inni jedzeniem. Na nic nie zdadza sie moje maratony, moje wycieczki rowerowe jesli nie uporam sie z tym kompulsywnym jedzeniem.

 Jutro wiec pierwsza wizyta tutaj:

http://www.oa.org/

 Zobacznymy gdzie mnie ta kolejna droga zaprowadzi.

Inspiracja na jutro:



Be content with what you have; rejoice in the way things are.
When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.

--Lao Tzu from the Tao Te Ching.


 Badz zadowolony z tego co masz ; ciesz sie z tego co jest. Jesli zdasz sobioe sprawe ze tak naprawde niczego ci nie brak, caly swiat nalezy do ciebie.


411
Wdziecznosc:
  • za spokoj wewnetrzny ktory udalo mi sie dzis zachowac
  • za ciekawa korespondencje dzis w pracy
  • za zajecia z Claudia 
  • za dostepnosc zdrowego jedzenia - te moje 1500 kcal calkowicie mnie zadowolily dzisiaj  
 Skonczony projekt

  • ??
Nadpilowana bariera ( albo naderwany lancuch:)
  • moj lunch wprawdzie przy biurku, ale zjadlam go wolno nie pracujac




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NOWY ROK 2021 - czego dowiedzialam sie w roku 2020?

  Ze mojemu , prawie 30 -letniemu malzenstwu potrzeba bylo tego czasu spedzonego w domu, ktory wzmocnil nasza przyjazn. I ze zaloba bardzo b...