piątek, 15 marca 2013

Dzis moj dzien.
48 urodziny.

Przede wszystkim tak mile jestem zaskoczona i bardzo dziekuje za zyczenia z bloga przeslane na moi email. Za wszystkie zyczenia na Facebooku. Zatrzymam sie z radoscia nad tym ile ludzi o mnie pamietalo. Jestem wdzieczna. Bardzo wdzieczna.

A czego ja sobie zycze w tym dniu?

Abym kontynuowala to co zaczelam dwa lata temu.
Abym kontynuowala to sciaganie skorup z mojego serca, abym robila to delikatnie i swiadomie, z lagodnoscia i systematycznie. Aby moje zycie nie bylo scisniete w moim domagajacym sie uwagi rozumie. Aby moje reakcje plynely z serca, abym zawsze byla czastka czegos wiekszego, lepszego. Abym miala odwage  wchodzic na drogi gdzie to zycie wieksze ode mnie i mojego JA. 

 We continually move in and out of wholeness and fragmentation, in and out of clarity and confusion, and in and out of a largeness of heart and smallness of mind. When whole and clear and large of heart, we seem to be carried along, part of something larger. When fragmented and confused and small of mind, we seem to be tossed about, lost in ways we don’t quite understand. And so we continually search for tools that will free us to be lifted by life’s currents and  not battered by them. One such tool is a frame of mind, an attitude by which we meet the world: it has to do with whether we are giving attention or getting attention. Giving attention steers us back to center, Giving attention is connective. On the other hand, getting attention is a form of drifting from center. If attention comes your way, well, enjoy, but cultivating and seeking it is paddling away from center. Getting attention is deceptively isolating. It ultimately leads to being seen but not held.
Mark Nepo, The Exquisite Risk
Wieczorem , jak znajde czas to przetlumacze.

To zycie ze srodka, z dala od kata swojego JA. Zycie niewyobrazalnie szczesliwsze, ciekwsze i pelniejsze. Bardziej odwazne. Zrzucanie skorup obronnych wymaga odwagi od nas. Szukanie prawdy wymaga odwagi i czasu.

Tak, serce czasem bardzo boli bo wrazliwsze...Ale tez smiech, radosc taka wieksza i pelniejsza. Tyle kolorow w takim zyciu.



A obchody moich urodzin??? Cale trzy dni:

  •  Dzis gotowanie i zakupy na jutrzejszy dzien refleksji, ktory organizujemy dla naszego kosciola. Bedzie to dzien ciszy ale nie samotny.
  •  
  • Jutro dzien  refleksji z bliskimi mi ludzmi. Czas na ducha.
  •  
  • W niedziele bieg na 5 km i czas z moja rodzina.

 Trzy dni celebracji siebie!!!  

5 komentarzy:

  1. jak najmilszej celebracji, wszystkiego najlepszego :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze się w trzydniówce zmieściłam! ;)
    Wszystkiego najlepszego! Niech Ci się spełnią te życzenia, które do siebie kierujesz i cała masa innych- też dobrych. Niech Ci się wiedzie!:)) BBM

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje i najlepsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo dziekuje. Juz jestem zmeczona obchodami a jutro jeszcze bieg:):):)

    OdpowiedzUsuń

NOWY ROK 2021 - czego dowiedzialam sie w roku 2020?

  Ze mojemu , prawie 30 -letniemu malzenstwu potrzeba bylo tego czasu spedzonego w domu, ktory wzmocnil nasza przyjazn. I ze zaloba bardzo b...